Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T13:06:11+03:00
Daca facem echilibrul de momente fata de punctul de sprijin al parghiei vom avea:
F1·l1=F2·l2
Rezulta:
l1/l2=F2/F1=2/3
Deci raportul F1/F2=3/2
Raspunsul corect este c.
10 4 10
2014-04-24T14:34:59+03:00
Raportul fortelor este egal cu raportul invers al  bratelor acestor forte.
Deci, \frac{F1}{F2} =  \frac{b2}{b1} <=> \frac{2}{3} =  \frac{3}{2}
6 4 6