Răspunsuri

2014-04-24T10:47:54+03:00
Sunt mai multe specii de papagali:gri african,perusi,micul alexandru,nimfa,cacadu,etc
se hranesc cu seminte,muguri,nectar,morcovi,mere etc
durata de viata e intre 7-40 ani   depinde de fiecare specie
Papagalii sunt pasari care fac parte din familia Psittacidae, ordinul Psittaciformes. Aceste pasari au penajul colorat, ciocul curbat si sunt unele dintre cele mai inteligente pasari. In intraga lume sunt cunoscute peste 450 de specii de papagali. Iata cateva dintre cele mai intalnite specii din casele noastre.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T11:17:58+03:00
DE OBICEI PAPAGALII TRAIESC AN GRUPURI MARI DE ACCEA CAND AI TINEM IN COLIVIE LE TREBUIE NEAPARAT UN PARTENER DE VIATA INARIPAT.ACESTIAAU O ALIMENTATIE CARE TREBUIE URMATA CU STRICTETE DEOARECE ACESTA ASI POATE PIERDE CROMATICA ,PENAJUL DAR CHIAR SI VIATA.PAPAGALII SUNT NISTE PASARI DEPRESIVE ACESTIA AU NEVOIE DE ATENTIE ,TREBUIE SA VORBESTI CU EI DAR MAI AU NEVOIE SI DE LIBERTATE IN ACELASI TIMP,MACAR CATEVA ORE PE ZI IN CAZUL IN CARE ACESTIA SUNT TINUTI IN CAPTIVITATE.SUNT NISTE PASARI FOARTE ZGOMOTOASE ,RUP,MUSCA SI FAC MIZERIE PRETUTINDENI.....




DE EXEMPLU SA LUAM CA PASARE DE APA ,RATA MANDARIN CARE MAI ESTE SUPRANUMITA SI CURCUBEULORIENTULUI INDEPARTATESTE O PASARE CARE TRAIESTE IN SALBATICIE ACEASTA NU CANTARESTE MAI MULT DE 500 G ,MASCULUL ESTE EXTREM DE FRUMOS SI COLORAT FATA DE CELELALTE PASARI ACVATICE ,FRUNTEA RATEI MANDARIN ESTE DE O TENTA NEAGRA VERZUIE,CE CAPATA O TENTA VIORIE CE DUCE SPRE PARTEA SUPERIOARA A CAPULUI.RATELE MANDARIN TINUTE AN CAPTIVITATE NU NECESITA LOC MULT SI SE IMPRIETENESC F REPEDE CU ALTE SPECII DE PASARI CUM AR FI FAZANII,SI PORUMBEII
1 5 1