Imi ziceti ce este derivarea augmentativa? Va rog datimi si exemple . Multumesc.

2
sufixe augmentative, cu ajutorul cărora se formează cuvinte care arată că obiectul denumit este mai mare decât cel denumit de cuvântul de bază: -andru (copilandru); -an (băietan); -oi/oaie (căsoi, căsoaie) etc.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T15:32:07+02:00
Cand obiectul este mai mare (carte-cartoi, piatra-pietroi)
2014-01-19T15:36:05+02:00