Răspunsuri

2014-04-23T22:29:24+03:00
Un art nehot,numeral
o art nehot,numeral 
atata stiu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T22:31:53+03:00
Am vazut o eleva. (articol nehotarat)
Cumpar o carte si trei caiete. (numeral cardinal cu valoare adjectivala)
O, ce frumos e afara ! (interjectie)
Am vazut-o in oras. (pronume personal)
O sa vin mai tarziu. (verbe auxiliar - viitorul popular)

Vad un elev pe strada. (articol nehotarat)
Un elev citeste, altul deseneaza. (adj. pronominal nehotarat)
Am primit un stilou si patru carti. (numeral cardinal cu valoare adjectivala)
multumesc
si sa sti cei care ma ajuta primesc si alea 5 pct
ok, cu placere