Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T22:15:12+03:00
Pai e simplu fa o scarita... cu multiplii si submultiplii si cand urci imparti la 10 iar cand cobori inmultesti atat...
Stii multiplii si submultiplii,nu????
2014-04-23T22:19:51+03:00
In primul rand trebuie sa stii foarte bine multiplii si submultiplii metrului.
Apoi
in cazul in care transformi metrul ij multipli si submultipli trebuie sa-ti intre cap faptul ca:
           - la submultipli inmultesti cu 10, 100, 100
           - la multipli imparti cu 10, 100, 1000
De exemplu 1 m = 100 cm (am inmultit la 100, pentru ca este dupa dm)

Daca operatiunea este inversa adica din submultipli si multipli sa treci in metru atunci si operatiunile sunt si ele inverse
De exemlplu 1 cm = 0,01 metri ( am impartit la 100)

Nu stiu cat am fost de explicit, dar eu mai mult de atat nu stiu cum sa-ti explic altfel