Valorile reale ale lui x pentru care modul de x-3=11 sunt egale cu x1=.... x2=....

2
|x-3|=11
Cazul 1 x-3=11=> x=14
Cazul 2 -x+3=11=> -x=8<=> x=-8

Asa cred. Sper ca n-am scris prostii. Seara buna!
-x=8-2 -x=6 x1 x=6

Răspunsuri

2014-04-23T22:20:37+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T22:24:22+03:00
X-3 = +/- 11
cazul 1) x-3 = 11
x = 14
cazul 2) x-3 = -11
x= -11 +3
x = -8
Da acelasi raspuns..e cam acelasi lucru. Heh:)
vreau sa termin tema la mate
iti dau alta data