1. Intr-un vas erau 10 decalitri de ulei.Din el s-au consumat in prima zi 2 decalitri,iar a 2-a zi 4 decalitri.
Cati litri de ulei au mai ramas in acel vas?
2. Intr-un rezervor se aflau 12 kilolitri de benzina.
Daca s-au adaugat 35 kilolitri,apoi s-au consumat 23 kilolotri , cati litri se afla acum in rezervor?
Multumesc aniticipat! :)

2
1. 10-2-4=4 decalitri 2. 12+35-23=14 kilolitri = 14000 litri
Multumesc!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T22:05:59+03:00
10-2-4=4 dal=40l
12+35-23=14kl=14000l
Multumesc!
Gresit calculul la pct. 2
multumesc. ai dreptate 24000l
2014-04-23T23:04:31+03:00
2. 12 + 35 - 23 = 24 kilolitri = 24000 litri

1 5 1