Răspunsuri

2014-04-23T21:50:07+03:00
Eu merg repede.
Tata vine curajos.
Voi merge acasa greu.
EL se duce seara la masa.
Ioana se duce iarna la munte.
poti sa le modifica important este sa fie dupa un verb dar nu verbul ,,a fi`` ca devine verb nominativ
Va multumesc cu ajutorul vostru am inteles adverbul
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T21:50:35+03:00
El a venit repede.Merse curajos spre spanzuratoare.Respiră greu si incerca sa se linisteasca.Seara stam pe terasa.Iarna mergem la munte.
esti sigura ca este bun?
sunt bune toate atat cat se afla dupa un verb si se pune intrebarea verbului
Va multumesc cu ajutorul vostru am inteles adverbul