Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T21:30:39+03:00
1.If i had known,I would tell you.
2.I am eating from one hour.
3.He told me that he will go if he has money.

2014-04-23T21:32:40+03:00
1.Daca as sti, ti-as spune.
2.Eu mananc de o ora.
3.Mi-a spus ca va pleca daca va avea bani.
Traduse:
1.If i had known,I would tell you.
2.I am eating from one hour.
3.He told me that he will go if he has money.
Cu placere
Hristos a Inviat
Adevarat a inviat!
DumiHoro,ce bine sti sa copiezi :))
Cine a zis ca am copiat???