Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T21:25:43+03:00
X + y +z = 216
x = 3 (y +z)
y = z + 20
a doua si a treia se inlocuiesc in prima si rezulta
3 (y +z) +z + 20 + z= 216se inlocuieste iarasi y aici
3 (z +20 +z) + z +20 +z = 216
3z + 60 +3z + z + 20 +z =216
8z = 216 - 80
8z = 136
z = 136/8
z = 17

y = 17 + 20
y = 37

x = 3(17+37)
x = 162

13 4 13
2014-04-23T21:30:53+03:00
A+B+C=216 A=3•(B+C) C=B+20 A=? B=? C=? 3•B+3•C+B+B+20=216 3B+3C+B+B+20=216 5B+3C+20=216 5B+3C=196
De aici nu mai știu... sper că te-am ajutat :)