Răspunsuri

2014-01-19T15:46:58+02:00
Are aceeasi densitate deoarece sunt facute din acelasi material.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T16:03:20+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Aceiasi densitate; densitatea depinde numai de materialul din care e sacut obiectul nu si de marimea obiectului