Răspunsuri

2014-04-23T21:04:26+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
18 cm iar  216 Acum Aduna 216 Cu  2 Apoi Deimpartitorul la 2 numere.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T21:07:46+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A=(D1×D2)/2⇒
216= (D1×18)/2
D1×18=216×2=432
D1=432/18=24
daca duci cele doua diagonale ele sunt perpendiculare si formeaza tr dreptunghice⇒
l²=12²+9²
unde l-latura, 12=1/2 din D1 si 9=1/2 din D2
l²=144+81=225
l=15 
p=l×4=15×4=60 cm
8 5 8