Va rog frumos spuneti-mi si mie la romana ce inseamna expresia"a trage condeiul"

2
Definitie = a trage condeiul, a încãrca la socotealã, a pãcãli, a însela: lasã, Ghitã, cu steagurile de alaltãieri ti-a iesit bine; ai tras frumusel condeiul.

Răspunsuri

2014-04-23T20:48:46+03:00
A trage condeiul= A incarca la socoteala
sigur?
Da
Mai bine zis a pacali
da ai dreptate
Definitie = a trage condeiul, a încãrca la socotealã, a pãcãli, a însela: lasã, Ghitã, cu steagurile de alaltãieri ti-a iesit bine; ai tras frumusel condeiul.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T20:52:52+03:00
Aceasta expresie inseamna:
a trage condeiul=a scrie,a incarca la socoteala
multumesc frumos
Definitie = a trage condeiul, a încãrca la socotealã, a pãcãli, a însela: lasã, Ghitã, cu steagurile de alaltãieri ti-a iesit bine; ai tras frumusel condeiul.