1.Formati adjective de la cuvintele de mai jos cu ajutorul sufixelor si al prefixelor: Olt,scorbura,trandafir,serios,vinovat,ramura,arama,vazut.
2. Gasiti pentru fiecare adjectiv obtinut la punctul 1 un substantiv potrivit. Exemplu: Olt-oltenesc-scoarta olteneasca.
Multumesc

2
serios-neserios-baiat neserios
vinovat-nevinovat -copil nevinovat
ramura-ramuros-arbore ramuros
arana -aramiu-pamant aramiu
vazut -nevazut-om nevazut

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T20:59:57+03:00
1. Olt-oltenesc
scorbura-scorburos
Trandafir-trandafiriu
Serios-neserios
Vinovat-invinovatit
Ramura-ramuros
Arama-aramiu
Vazut-nevazut

2. Copac scorburos
Ten trandafiriu
Om neserios
Hot invinovatit
Padure ramuroasa
Frunze aramii
Iepure nevazut
61 4 61
2014-04-23T21:08:48+03:00
Trandafiriu,neserios,nevinovat,ramuros,aramiu,nevazut.
2.trandafiriu-obraji trandafiri
nevinovat -copil nevinovat
aramiu-pamant aramiu
nevazut-om nevazut


19 3 19