Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T20:01:48+03:00
                                  un paste in familie
este ziua de pasti. eu cu familia mergem la biserica.acolo este foarte minunat alaturi de crestini.este o lume a crestinismului! ne rugam in fata lui dumnezeu cu credinta.
ne intoarcem acasa unde ne asteapta pe masa bucate alese:oua rosii,drob,miel la cuptor,pasca,cozonac,vin,etc. mancam cu pofta toate aceste bucate. ciocnim multe oua rosii.de fiecare data eu castigam.dupa aceia ne suna niste rude cu scopul de a ne invita la ei.noi veseli mergem cu mare placere in vizita.ne distram mult. se lasa seara si noi ne hotaram sa mergem acasa.ne luam larevedere de la acestea.
 a fost un paste de neuitat! hristos a inviat!

 
11 3 11
e superba
ma bucur ca iti place. o faceam si mai frumoasa dar am multe teme si am facuto din graba. succes!
mersi mult
2014-04-23T20:10:59+03:00
Pastele pentru romani reprezinta una dintre cele mai importante sarbatori religioase din an, fiind petrecuta de obicei in familie. Pastele necesita pregatire dinainte, oamenii tinand post, pregatindu-se spiritual, mergand la biserica si facand curatenie prin case. In preajma Pastelui casele se umplu de miresme de la feluritele mancaruri traditionale: pasca, drob de miel, oua rosii si multe altele. Eu sarbatoresc pastele impreuna cu fam mea mergem dimineata la slujba de inviere iar dupa aceea luam masa impreuna ciocnind oua rosii si spunandune hristos a inviat !! sperr ca te-am ajutat :* ))

1 5 1