Răspunsuri

2014-04-23T20:03:00+03:00
Acid sulfuric:H2SO4
n-numarul de moli
M-masa molara
m-masa luata in calcul
n=m/M
M=2*1+32+4*16=98g/mol
29=m/98
m=29*98
m=2842 grame de acid sulfuric
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T20:51:45+03:00
1 mol H2SO4........98 g H2SO4
29 moli H2SO4.........x             x = 2842 g H2SO4 = 2,842 kg H2SO4
Aceasta problema se face utilizand masa molara a acidului sulfuric calculata cu toate masele atomice adunate si apoi se aplica regula de 3 simpla stiind ca intr-un mol de acid se afla chiar masa molara de acid astfel in 29 moli acid se afla 2842 g acid.
2 5 2