Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T19:40:13+03:00
Lipidele sunt substanțe organice grase, insolubile în apă, dar solubile în majoritatea substanțelor organice ce conțin grupa hidrocarbon
Glucide sunt substanțe organice, cu funcțiune mixtă ce au în compoziția lor atât grupări carbonilice cât și grupări hidroxilice.
 
ca sa alegi
n-ai primit 10 puncte
??
am primit 5 si daca am cel mai bun raspuns mai primesc 3
aaa ,n-am intrat de mult si chiar am uitat
2014-04-23T21:27:02+03:00