Răspunsuri

2014-04-23T19:25:44+03:00


a+b+c+d=660

b=1/4*d <=> 4b=d

a=2b

a=1/2*c <=> 2a=c <=> 2*2b=c <=> c=4b

=>4b+b+4b+4b=660 <=>13b=660 ?!?! (nu da bine =>cerinta gresita)


Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-23T19:27:40+03:00
A.I____I____I
b.I____I
c.I____I____I____I____I
d.I____I____I____I____I

 Suma este 660 si avem 11 segmente egale . Aflam un segment .
  660:11=60 ( nr. b )
  60x2=120 ( nr. a )
  60x4=240 ( nr. c )
  60x4=240 ( nr. d )

Verificare : 240+240+120+60=660
1 5 1