Răspunsuri

2014-04-23T19:21:09+03:00
A se căi
curte
a castiga
trag
nebun
farfurie
incet.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T19:25:33+03:00
1=derivare cu sufix
2=derivare cu sufix
3=derivare cu sufix
4=conversiune
5=derivare cu sufix
6=derivare cu sufix
7=derivare cu prefix si sufix,adica derivare parasintetica
8=conversiune
9=derivare cu sufix
sper ca e bine si te-am ajutat
nui adevarat pt ca daka ai fi desteapta ai sti ca un substantiv poate avea si alte roluri iar atunci se numeste conversiune
mersi mult
:D
:D

F
cu placere :)