Răspunsuri

2014-04-23T19:09:47+03:00
Capetlee balaurului cel mov l-au speriat de a luat-o la fuga.
Cele 2 capuri de grup au hotarat sa mearga in directia opusa.
Nu imi plac coarnele,cand eram mica mi s-a facut rau de la ele.
A adus multe cornuri,dar lapte deloc.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T19:32:39+03:00
Pai capi inseamna sefi
capete inseamna margini
capuri sunt alea pe care le avem noi ,
corni nu stiu ...
coarne sunt alea de la capra
cornuri sunt alea pe care le mancam . Ti-am explicat ce inseamna fiecare , poti face propozitii tu singura .