Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T19:03:22+03:00
Pentru ca era bolnava, mai exact avea probleme medicale.
  • Utilizator Brainly
2014-04-23T19:10:42+03:00
Era paralizata,dar aerul curat şi hrana sănătoasă o ajută pe fetiţa paralizată să-şi recapete încet puterile, astfel încât Clara îi provoacă tatălui ei, domnul Sesemann, o adevarată surpriză:îi demonstrează că poate să meargă.
merita sa o citesti,este suberba povestea
am cicit-o insa nu imi mai aduceam aminte aceasta parte ok ?