Răspunsuri

2014-04-23T18:47:19+03:00
Complementul - pe cine? ce? de la cine?despre cine? pentru ce? cui?
atributul-ce fel de?care? cit? cite? al, a ai ale cui?
predicatul-ce face? ce este? cine este?
38 4 38
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T18:49:39+03:00
Complementul direct : pe cine ? Ce ? 
Complementul indirect : despre cine , despre ce ? de la cine , de la ce ? pentru cine , pentru ce ? 
Complementul de mod =: in cre mod?Cum se face actiunea ?
Complementul de timp : cat ?Cat dureaza actiunea ? 
 Complementul circumstantial de loc :Unde ?Unde se desfasoara actiunea ? 
Comp.de cauza :Din ce cauza se desfasoara actiunea ? 
Comp.de agent :De catre cine este facuta actiunea ? 
Comp. de de scop :Cu ce scop deste facuta actiunea ? 
Predicatul : Ce se face ?Care este actiunea ?Ce se intampla?
Atributul  : ce fel de ..? din ce ..etc . 

41 4 41