Răspunsuri

2014-04-23T18:43:19+03:00

Se rezolva la fel ca o ecuatie: prin metoda balantei sau a trecerii in cealalta parte a egalului cu semn simbat, doar ca in loc de "=" tu ai "<" sau ">" , in rest nu e nicio diferenta. iar la sfarsit vei obtine, spre exemplu o inecutie de tip x>5, iar de aici ii dai valori lui x: x={6, 7, 8, ....}

Sper ca ai inteles!

11 3 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T18:44:31+03:00
1.o inecuati se rezolva la fel ca o ecuatie ,scrii de fiecare data semnul dar calculele le faci ca la ecuatii
2. daca necunoscuta (x) iti iese un numar negativ ca sa faci calculul inmultesti cu (-1) de o parte si de alta a semnului si schimbi sensul inecuatiei
3. rezultatul este dat ca un interval .in cazul in care semnul inecuatiei este(≥,≤)adica unu din ele faptul ca este egal inseamna ca intervalul se ia inchis .cand semnul este simplu intervalul este deschis.la + ,-∞ se ia interval deschi 
Exemple
2x+5>7
2x>7-2
2x>2,x>1⇒x∈(1,+∞)

-x+4≤4
-x≤4-4
-x≤O   inmultim cu (-1)⇒x≥O⇒x∈[0,+∞)

daca mai ai intrebari zi \
fucces
19 4 19
am vrut sa scriu succes
da,am inteles mersi! :)
ai inteles