Răspunsuri

2014-01-19T14:43:48+02:00
Poate nu iti dai seama cand se acumuleaza punctele

Ba da imi apare acolo sus cate punte am ,am avut 85 ,acum am pus intrebarea si mi s-au scazut 10 ,acum am 75 si am mai raspuns la o intrebare si tot 75 p am
poate merge greu calculatorul/laptopul/tableta/telefonul
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T14:44:53+02:00
Trebuie sa apesi pe ''raspunde'' nu pe ''scrie un comentariu''.
Unde apare "raspunde" ?
la fiecare intrebare sunt valabile doar doua raspunsuri,iar daca nu raspunzi la categoria raspunsuri nu se acumuleaza nimic
Gata am gasit ,multumesc mult
cu placere :*