Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T18:07:45+03:00
Verisoara mea vorbeste ca moara vorbareata/Cand mergi la biserica ti se primeste sufletul/Bomboanele acelea sunt ca niste aburi albastri

12 4 12
2014-04-23T18:07:55+03:00

Moara vorbareata se invarte lin.                                                                                                                                                                       
2 1 2