224-153=71 Ca sa faci proba, ca sa vezi daca ai facut bine, trebuie sa aduni scazatorul,adica 153 cu diferenta care este 71 ca sa-ti deie 224,adica descazutul.
Ai inteles?
La proba,iti da 224 numai in cazul in care ai facut bine scaderea.
Ai inteles acum?
Sau nu?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T17:52:03+03:00
Rezolvi exercitiul si apoi faci operatiunea invers. Da un exemplu concret, un studiu de caz si iti explic.
2014-04-23T17:52:09+03:00
Sa rezolvi problema respectiva si dupa ce ai terminat sa faci proba adica daca ti.au dat anumite numere sa verifici daca iti da rezultatul bun... ceva de genul