2 intregi 36-3 supra 20 ,dupa faci scaderea de la numarator ,apoi introduci cei 2 intregi in fractie si tot simplifici pana cand nu mai ai cu ce simplifica..

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T14:25:32+02:00
Nr tau este 2 intregi si 36-6 supra 90. calculezi si simplifici cat poti:)
4 5 4
2014-01-19T14:27:47+02:00
Nr este 2 intregi 33 supra noua zeci introduci intregii=213 supra  nouzeci simplifici cu 3 si iti da 71 supra 30
3 3 3