Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T17:32:27+03:00
Lupul - gen masculin, caz nominativ
caprei - gen feminin, caz dativ
mamei - gen feminin, caz dativ
lupule - gen masculin, caz vocativ
1 5 1
2014-04-23T17:33:20+03:00
Lupul: caz Nominativ, gen masculin
caprei: caz Dativ, gen feminin (daca este "al caprei" este Genitiv)
mamei:caz Dativ, gen feminin (daca este "al mamei" este Genitiv)
lupule: caz Vocativ,gen masculin

1 5 1