La o ferma de pasari sunt 600 :gaini rate si curci
Stiind ca 262 nu sunt gaini , iar numarul gainilor este de 2 ori mai mare decat al ratelor ,afla cate pasari sunt de fiecare fel
(Cu plan de rezolvare si intrebari )

2

Răspunsuri

2014-04-23T17:20:39+03:00
600-(600-262 x 2)=600-(600-524)=600-76=524
600-76=524 cum adica?
mam prins mss
am scazut nr. total de pasari cu 76= 524
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T17:25:23+03:00
Gainile sunt  600-262=338
ratele sunt 338:2=169
curcile sunt 262-169=93
verificare 338+196+93=600
bine incerk
tre sa scri,nu sa desenezi
nu stiu scz
am gasit eu
merci