Răspunsuri

2014-04-23T17:56:08+03:00


CA ESTE FOARTE FRUMOS IN PIELEA LUI SI LA-R ALINTA FOARTE MULT


Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T18:48:59+03:00
Copilul ar putea intreba oglinda despre viitor.Cum copiii sunt curiosi,acesta ar vra sa afle cum va arata lumea peste 100 de ani,el crezand ca lumea va fi de ciocolata si peste tot vor fi bomboane M&M si alte dulciuri bune.Oglinda insa ii cere un pret pentru asta,sa o impodobeasca cu cle mai pretioase pietre.
1 5 1