Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T16:47:18+03:00
I-a ramas   sa corecteze lucrarile
Ei i- ?
in plus subiectul raspunde la intrebarile cine? dar si ce?
Ok, mersi mult :D
am facut o si profa a zis ca e bine:*
sti ce? mai bine ..ca sa fii sigur sri si tu Se spune ca nu invata bine. asta sigur e subiectiva!
2014-04-23T16:50:20+03:00
Ii place sa danseze.
Ramane sa stabilim intalnirea.

1 5 1