Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-23T16:46:20+03:00
Este modul de expunere prin care se relateaza, intr-o succesiune temporala, fapte si intamplari. Se bazeaza pe actiune si pe verbe.Naratiunea presupune un narator, actiune, personaje. Naratorul este ipostaza literala a autorului real, care povesteste evenimentele, descrie locurile si explica cele intamplate.Naratiunea este modul de expunere specific operelor epice, cu toate ca poate aparea si in operele dramatice, atunci cand un personaj povesteste ce s-a intamplat in afara scenei. Mai poate fi intalnit si in poeziile lirice, in asa-numitele poezii lirice narative.

sper sa te ajute .. o zi buna . :)
44 4 44
2014-04-23T16:59:38+03:00
-naratorul este cel ce relateaza fapte,intamplari reale/imaginare
-sunt prezenti indici de timp,de spatiu
-conexiunea narator-cititor
-predomina verbele
-este specifica genului epic
-poate fi subiectiva/obiectiva
-personajele sunt cele care iau parte la actiune
35 4 35