Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-04-23T16:45:21+03:00
Cred ca raza = generatoarea ori n grade supra 360 grade .. dar nu stunt sigura ..

multumesc si eu,ca sa intelegi geometria trebuie sa stabilesti f f bine formelele de baza
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-23T16:53:48+03:00
Aria cercului (corect ar fi aria discului): pi x r2 (pi x cu raza la patrat),pi=3,14
1 5 1