Răspunsuri

2014-04-23T16:14:47+03:00
4a+238=734 \\ 4a=734-238=496 \\ a= \frac{496}{4}=124
Clasa a 3 a Afla valoare lui a din egalitatile 4 x a + 238 = 784 dati-mi m-ai multe variante
Clasa a 3 a Afla valoare lui a din egalitatile a : 8 x 7 = 147dati-mi m-ai multe variante
a:8=147:7 a:8=21 a=21 x 8 a=168
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T16:15:50+03:00
4a= 734-238
4a=496
a=496/4=124 
vezi ca esti prea darnic la un exercitiu atit de simplu
2 4 2