Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T16:13:43+03:00
De exp. ca esti la sport:faci roata
o pisica
un cangur
un iepure ce vrei tu ce poti tu sa faci nu te oblica nimeni sa faci un elefant no sa zic asa
1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-04-23T16:18:51+03:00
Poti sa pni mainile deasupra ta si sa te prefaci ca desfaci o banana, sau ca esty furnicar sau ca esty  faraon si arati ca stay in sicriu ala sau poti sa te prefaci ca esty vampir
plz un multumesc sau cel mai bun raspuns daca ti-a placut asa de mult