Răspunsuri

2014-04-23T16:17:25+03:00
A.
40/80=1/2=50%
b. 21/80=26%
c.  7/80
d.  72/80
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T16:26:41+03:00
Cazurile posibile pentru fiecare punct sunt 80.
a) Cazurile favorabile: 1,3,5,...,79. De la 1 la 79 sunt  \frac{79-1}{2}+1=40  numere impare. ⇒ P= \frac{40}{80}= \frac{1}{2}  .
b) Cazurile favorabile: 2,3,5,7,11,13,17,19,23,29,31,37,41,43,47,53,59,61,67,71,73,79.
⇒ P= \frac{22}{80}= \frac{11}{40}  .
c) Cazurile favorabile: 1,4,9,16,25,36,49,64. ⇒ P= \frac{8}{80}= \frac{1}{10}  .
d) Cazurile nefavorabile: 11,22,33,44,55,66,77.
⇒ Cazurile favorabile = cazurile posibile - cazurile nefavorabile = 80 - 7 = 73
⇒ P= \frac{73}{80}