Poate sa imi raspunda si mie cineva la urmatoarele doua probleme?
Iulia a confectionat pentru trusa cu figuri geometrice 14 patrate,triunghiuri de dou ori mai putine,iar dreptunghiuri cat parate si triunghiuri la un loc.
Cate dreptunghiuri a confectionat Iulia,daca i-a dat lui adrian 15 figuri geometrice?

De ziua lui,Vlad a daruit celor 25 de colegi cate trei bomboane si cate o prazitura.
Cate bomboane a avut Vlad, daca i-au ramas 8 bomboane?



Transcrie informatiile care nu sunt necesate in relovarea problemelor apoi scrie exercitiul corespunzator rezolvarii

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T16:13:29+03:00
Patrate 14
triunghiuri  14 impartit la 2= 7 (atunci cand problema iti spune cu un numar mai mare se face adunare,cand iti spune cu un numar mai mic  faci scadere,cand iti spune de atitea ori mai mult faci inmultire si cand iti spune cu un numar mai putin faci impartire)
dreptunghiuri=14+7=21
daca i-a dat si lui Adrian 15 dreptunghiuri(si aici cred ca ai copiat tu gresit adica nu figuri ci triunghiuri) atunci Iulia a confectionat 21+15=36
2) 25×3 +8=75+8 =83 bomboane
Intreaba daca nu ai inteles
2 5 2
2014-04-23T16:17:38+03:00
25*3=75bomboane oferite  ,75+8=83 bomboane a avut
1 5 1