Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T14:13:45+02:00
Modurile de expunere sunt: naratiunea, dialogul, descrierea, etc. din opera respectiva iti dai seama ce este: daca are multa actiune, atunci este naratiune, daca arem ulte epitete si descrie ceva, este descriere, etc:)
Acum mi-am amintit. Multumesc! :*
cu placere:)):p
2014-01-19T14:17:11+02:00
Pff,nu stiu o definitie exacta.Moduri de expunere:Naratiunea,descrierea si dialogul.
Naratiunea o identifici prin prezenta naratorului(vocea care povesteste evenimentele) iar majoritate operelor in genul epic au ca mod de expunere naratiunea.
Descrierea o identifici dupa figurile de stil.
Dialogul prin vorbirea la pers a ii-a,linia de dialog etc.
6 4 6