Răspunsuri

2014-04-23T15:59:01+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Probabilitatea de a extrage o bila neagra este 0, 7

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T16:07:58+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
P = 0.7 , 
pentru ca dintr-un intreg , adica 1 daca s-a luat 0.3 mai ramane 0.7 , astfel incat              0.7 + 0 . 3 = 1 . 
1 5 1