Răspunsuri

2014-04-23T15:53:01+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Fata le deseneaza lor
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T15:54:16+03:00
Nu ma comport asemena lor . 
asemenea lor =comp.circ.de mod 
***daca are' prepozitia asemenea' ii indica doar cazul , nu este o greseala , nu am schimbat nimic , sa stii . ♥
1 5 1