Răspunsuri

2014-01-19T14:08:17+02:00
Pai il intrebi cateceva despre el cum conduce tara etc despre unire  
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T14:11:19+02:00
Intai incepi prin faptul ca te prezinti spui faptul ca este o onoare sa il intalnesti il intrebi daca il poti ajuta cu ceva , ce are de gand sa faca pe viitor, daca va schimba ceva in tara, daca ii plac de exemplu picturile sau daca ii place sa faca ceva in mod special
1 5 1