Răspunsuri

2014-04-23T15:48:04+03:00
A)unu supra sase                                                                                                        b)trei supra sase                                                                                                         C)cinci supra sase
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T15:49:10+03:00
Total=6 fete
a)P=nr cazuri favorabile\nr cazuri posibile
P=1\6=16.6%
b)nr pare=2,4,6
P=3\6=1\2=50%
c)P=6\6=100%
1 5 1