Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-23T15:16:05+03:00
1 deceniu= 10 ani
1 mileniu=1000 ani
1 secol sau veac= 100 ani
27 4 27
plz daca e ok sa raspunsul sa imi dai un multumesc sau daca ti-a placut asa de mult cel mai bun raspuns
am dat un multumesc deja :*
  • Utilizator Brainly
2014-04-23T15:17:40+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1 Deceniu  = 10 ani 
1 Mileniu   = 1000 de ani 
1 Secol       =100 de ani 
17 4 17