Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T15:09:05+03:00
A+b+c=216
a=3*(b+c)
c=20+b
a=3*(b+20+b)=3*(2b+20)=6*(b+10)
6*(b+10)+b+20+b=216
6b+60+b+20+b=216
8b+80=216
8b=136
b=17
c=37
a=6*27=162
1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-04-23T15:10:45+03:00


1.I___I___I+20___I___I+20I___I___I+20
2.I___I
3.I___I+20

 216-80=136 ( suma partilor egale )
 136:8=17 ( al doilea copil )
 17+20=37 ( al treilea copil )
 17x6+60=162 ( primul copil )

 Verificare : 162+37+17=216