Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-23T14:16:50+03:00
1.I_____I_____I_____I_____I
2.I_____I

 890:5=178 l ( a doua cisterna )
 178x4=712 l ( prima cisterna )

Verificare : 712+178=890 

====================================================

a+b=890
a=4b
4b+b=890
5b=890
b=178
a=178x4
a=712
Comentariul a fost şters
Cu placere !
Acolo scrie ca sunt doua cisterne.Ai facut corect tot ce-i acolo,dar nu in cazul acestei probleme.Daca o cisterna are 890l iar cealalta are de 4 ori mai mult,nu e logic ca rezulta inmultirea cu patru a primei cisterne?
Ambele cisterne au 890 litri , nu doar una ...citeste mai bine enuntul
Pfaf...Mda,scuze.Abea venise-m de la scoala si eram cam bulversat,ca ne-au luat cu teste. :)))
2014-04-23T14:19:15+03:00
Cisterna I=890 litri(petrol)
Cisterna II=890l x 4=>2760l (petrol)
1 1 1