O cantitate de 25 hectolitri de ulei se toerna in bidoane de cate 5 litri fiecare iar o alta de 27 hectolitri in bidoane de 3 litri fiecare!
Cate bidoane sunt necesare?
Raspunsul prin intrebari va rog!!

2

Răspunsuri

2014-04-23T13:39:17+03:00
1hectoliltru=100 litri Deci 25 hectolitri=2500litri Si 27 hectolitri=2700litri 2500:5 =500 butoaie 2700:3=900butoaie. 900+500=1400 butoaie.
Pri n intrebari te rog
Cum adica!?!?!?!?!?!?!
?litri sunt intr-un hectolitru
Asa??
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T13:42:31+03:00
1. Cate bidoane de 5 l se folosesc?
25:5=5 butoaie
2. Cate bidoane a 3 l se folosesc?
27:3=9 butoaie
3. Cate bidoane se folosesc in total?
5+9=14 bidoane
1 5 1