Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T13:23:52+03:00
(Dialog intre profesoara si elevii sai) -Buna ziua , dragi copii!zise doamna profesoara. -Buna ziua!racnim noi. -Ce faceti?Cum a fost in vacanta? -Bine , raspunse un copil mai indraznet din prima banca. Am fost la munte si am urcat pe masivul Bucegi. -Iar eu am stat si m-am bronzat la soare!raspunse fetita de langa el. -Dar tu?indreptandu-si privirea catre mine. -Eu...am fost la bunici,raspund eu timid. -Bun!Ce am avut de pregatit pentru azi ? Ora continua iar eu am scapat de ochii aprigi ai profesoarei.
Ups, scuze ca nu am facut cu alineat,acum am vazut.
Nu e problema, oricum ms! Mi-ai fost de mare ajutor!
2014-04-23T13:28:20+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
                                          Fosta mea invatatoare
-Buna ziua, doamna invatatoare! Nu  vam mai intalnit de foarte mult timp!
- Buna ! Ce faci (numele tau) ? Nu te-am mai intalnit de cativa ani! 
- Stiu ! si ne-am intalnit chiar acuma de 8 martie! 
-Da! foarte frumos,interesant.
-As vrea sa va daruiesc si dumneavoastra un martisor! E cam mic dar cred ca dumneavoastra o sa va placa! 
-Vai ce frumos este! Sa nu mai spui nimanui asa ceva cand mai daruiesti ceva! Nu conteaza cat este de micsau cat e de mare dansul, gestul conteaza! Si chiar apreciez acestgestfacut de tine! multumesc mult!
-Nu aveti pentru ce! va doresc sa fiti ca o primavara :dulce calda ca dumneaei.
Ma scuzati , dar trebuie sa plec sa le dau sila colege! 
- la revedere!