Am de facut pentru ora de sport un fel de proiect sa zic. Doamna profesoara a spus sa scoatem regulile de joc , exemplu : de la baschet ,fotbal . .cam despre ce as mai putea face?

2

Răspunsuri

2014-01-19T13:40:33+02:00
Pai fa niste reguli la sporturile acestea pe care lea enumerat

pai la ce te referi?
Adica in afara de acestea ce as mai putea face?Regulament de la ora de sport sau mai exact cum? Nu prea mai inteleg
la hanbal
fa reguli
fa reguli ei faci reguli
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T13:41:33+02:00
Sa scrii regulile de la un joc, ce regulamentul acelui sport.
Multumesc,dar vroiam sa intreb , in afara de regulamenturile de la acele jocuri ce as mai putea face?
Comentariul a fost şters