Răspunsuri

2014-04-23T11:50:33+03:00
Recent-adjectiv,adverb
vara-substantiv
datorita-prepozitie sau adjectiv,depinde de context
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T11:56:20+03:00


recent: adverb sau adjective

vara:substantive sau adverb


ce este linia de dialog?
te ajut pre mult măcar să-l pui ca cel mai bun
Linia de dialog (—) este un semn ortografic care indică începutul vorbirii directe a fiecărei persoane care ia parte la o convorbire, replica fiecărei persoane într-un dialog. De regulă, linia de dialog se plasează la capăt de rând, precedată de spațiul pentru marcarea aliniatului și urmată de blanc (spațiu).
ce este linia de dialog?
mersiii