Răspunsuri

2014-04-23T12:50:28+03:00
Noaptea un scolar viseaza ca discuta cu munca.
ea ii spune:
- draga scolarule, ca sa reusesti in viata  trebuie sa muncesti.
-stiu munca ,dar e greu sa muncesti tot timpul.
-dar ca sa reusesti in viata trebuie sa muncesti .
-stiu parinti imi spun mereu sa fiu muncitor si silitor .
-ei stiu ce e bine pentru tine.
da , multumesc munca ca mai indemnat sa muncesc mereu .
asa scolarul intelese ca e bine sa muncesti mereu.
12 4 12
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T13:01:35+03:00
-Buna copile!Ce stai tolanit jos,si te joci?                                                                          -Cine esti tu?                                                                                                            -Sunt Munca.Eu le deschid ochii copiilor si oamenilor ce intodeauna uita ca intr-o zi trebuie in primul rand sa munceasca.                                                                            -Cum pot sa muncesc daca in tot acest timp nici n-am stiut ce inseamna?                       -Iti spun eu.Munca este ceamai importanta sursa de obtinere a bunurilor materiale,necesare in viata de zi cu zi.Munca este considerata o valoare universala.Munca este o cauza nobila si doar prin ea putem  contribui la consolidarea patrimoniului national.Copile,trebuie sa muncesti,astfel iti vei castiga o cariera,iar in viitor vei putea sa te intretii pe tine si familia ta.De asemenea vei castiga o reputatie buna,care te va ajuta pe parcursul vietii.                                                                                         -Chiar m-ai ajutat.Acum voi pune pe primul plan lucrul cel mai important,Munca.
11 4 11